Saturday, 30 January 2016

REPAIR BAJU SEKOLAH ANAK

Salam..

Harini nak berkongsi dengan anda semua berkenaan alter baju sekolah anak.. Hehe.. Biasalah awal2 tahun ni.. Anak2 baru dibekalkan baju uniform oleh taska masing masing.. Mm pening jgk kalau nk pegi hantar kedai.. Dok pikir mane nak hantar kat Putrajaya ni.. Kalau hantar kene tinggal seminggu dua jgk kat tailor nih.. Mmm.. Alter sendiri lah.. 



Challenged diri tengok boleh buat ke tak.. Susah jgk alter baju kemeja si Daim ni.. Tapi mujur la aku ni jenis cerewet kalau bab bab jahitan ni nak perfectly fine aje.. Hehe jahit pun nk kene dengan kasih sayang tau.. Baru la hasilnye puas dimata puas dihati.. ★~(◠‿◕✿)



Ok yg ni baju anak member kat opis (Ustazah Muna).. Tangan labuh.. Suggested kat dia buat cenggini ok kot.. Hehehe.. Ok ke ustazah... 😜

  

No comments:

Post a Comment